Resultaten
vr 11 okt 2019

Een begrip op Strijp: Never Ever Blue - verbinden, inspireren, verrassen

Een onvergetelijk moment creëren voor opdrachtgevers en gasten; dat is het doel van Laura Conradi met haar bedrijf Never Ever Blue. Van creatief advies tot bedrijfsevent en van bijzondere vergaderlocaties tot internationale inspiratietours. Voor elke vraag formuleert Never Ever Blue een verrassend antwoord én denken ze mee van ontwikkeling tot uitvoering. Denk daarbij aan de bijzondere invulling van een locatie, inspirerende activiteiten of juist de tot in de puntjes verzorgde organisatie van een event.

 

Creatief en commercieel helpen van ondernemers

Laura Conradi is oprichter en eigenaar van Never Ever Blue. Sinds 2012 verbindt Laura ondernemers of concepten, binnen een stad of gebied of juist met elkaar. Ze belandde per toeval op Strijp-S “Iemand zei tegen me, je moet op Strijp-S gaan zitten, dat is hip”, lacht ze. “In de portiersloge was mijn eerste kantoor en tijdens een onderzoek in opdracht van Park Strijp beheer kwam ik erachter dat er iets ontbrak op Strijp.”

 

Naast Conradi Concept begon ze in 2016 met Meet Strijp, waarin ze ondernemers en partijen op Strijp-S ging verbinden door het organiseren van tours en events. In twee jaar tijd groeiden de twee bedrijven naar elkaar toe en het was een logische stap om deze samen te voegen. Sinds 2018 zijn alle activiteiten ondergebracht onder de nieuwe naam Never Ever Blue. Het bedrijf heeft inmiddels 7 vaste mensen in dienst en 12 freelancers als flexibele schil. 

Service op maat

“Puur vanuit de vraag, zijn alle diensten die we nu doen, organisch gegroeid”, legt Laura uit. “We hebben niks geforceerd maar zijn ontstaan vanuit de vragen van onze opdrachtgevers.”

Door goed te luisteren naar klanten en goed te luisteren naar wat er gebeurt in de markt, maakte Never Ever Blue een mooie groei door. Ze denken mee met de inhoud, altijd op basis van een leeg vel. Niet met een vooraf bedacht concept en niks van de plank. Iedere opdracht is even belangrijk waarbij het hen echt gaat om wat de klant als doel heeft.

 

Inspireren en geïnspireerd worden.

Uit alle activiteiten van Never Ever Blue wordt inspiratie gehaald en inspireren de medewerkers elkaar om tot nieuwe ideeën te komen. Zo is ook de inspiratiereis naar Tel Aviv ontstaan; een stad vol levenslust en dé plek als het gaat om hospitality & food trends. Een stad die Laura tijdens de voorbereidingen uit onverwachte hoek op het gebied van millennials inspireert en raakt. Deze inspiratie wil ze meteen doorvoeren in haar eigen bedrijf en die ze wil delen om ook anderen klaar te stomen voor de nieuwe generatie. Onafhankelijk van locatie kunnen werken is de toekomst”, legt Laura uit. “Ik ben eigenlijk gewoon in de verkeerde tijd geboren!”

Kijk voor meer informatie op: https://nevereverblue.nl