Resultaten
za 08 sep 2018

Tiger Lily: Jezelf onderscheiden met een bijzondere outfit.

Stel, je bent net afgestudeerd en begint aan je eerste baan. Help! Wat moet ik aantrekken? Hoe kleed ik me als young professional? Maar belangrijker nog; hoe wil ik mijn persoonlijkheid laten zien in de manier waarop ik mezelf presenteer zowel privé als op het werk?  Tiger Lily geeft graag antwoord op deze vraag door jonge vrouwen te helpen bij het kiezen van de juiste betaalbare outfit waarin je jezelf kan zijn, zowel op het werk als in je vrije tijd.

Jezelf onderscheiden

Yvonne van Daal, een ervaren retailondernemer heeft Tiger Lily in de Urban Shopper opgezet om in de behoefte van jonge vrouwen te voorzien die zijn neergestreken op Strijp-S voor wonen, werk of vrijetijdsbesteding. Onze collectie is onderscheidend, trendy en heeft een “positive vibe”, aldus Yvonne.

Creatieve vibe

Tiger Lily is nu enkele maanden gevestigd in de Urban Shopper, met veel positieve reacties van bezoekers. Yvonne heeft bewust gekozen voor Strijp-S, vanwege de creatieve vibe die voelbaar heerst in het gebied en de stedelijke groei die dit gebied doormaakt. ”Het gonst hier van de creativiteit, en de mogelijkheden die het gebied met zich mee brengt. Daarom voel ik me zeer prettig in deze creatieve omgeving.”, geeft Yvonne aan. De lange Philipshistorie zorgt ervoor dat het nieuwe gebied toch een oud en vertrouwd gevoel geeft.

Geen basics

De collectie kleding en modeaccessoires van Tiger Lily bestaat uit betaalbare Nederlandse en buitenlandse merken, waarvoor ze speciaal Europese beurzen bezoekt. De merken vormen een mooie aanvulling op de andere collecties in de Urban Shopper. De collectie bevat géén basics, alleen maar uitgesproken items waarmee de jonge dames zich kunnen onderscheiden.

Samen sterk in de Urban Shopper

Yvonne gelooft in de kracht van samenwerking. Nu in het bijzonder in de Urban Shopper, “door krachten te bundelen kunnen we elkaar als ondernemers naar een hoger niveau tillen”. Het aanstaande 5-jarige jubileum op 1 en 2 september is een mooie gelegenheid voor de ondernemers om samen iets moois neer te zetten. En voor de Yvonne mag de samenwerking best nog verder gaan. “Het lijkt me fantastisch als we nog actiever klanten naar elkaar zouden doorverwijzen en bijvoorbeeld een loyaltysysteem zouden hebben. Dat kan op veel verschillende manieren”. Yvonne pleit ervoor om de bezoeker van de Urban Shopper meer te belonen zodat bezoekers zich gewaardeerd voelen en weten dat zij het verschil maken voor de Urban Shopper.

Vrijetijdsbesteding

Volgens Yvonne gaan beleving en hositality hand in hand bij de vrijetijdsbesteding van bezoekers in de Urban Shopper. Retail anno 2018 is volgens haar een combinatie van oprechte aandacht voor de klant en te voorzien in de behoefte van een optimale besteding van vrije tijd van die bezoekers. Een plek waar bezoekers telkens een nieuwe wereld instappen bij het betreden van een van de units in de Urban Shopper en waar alle zintuigen geprikkeld kunnen worden. Daar hoort zeker ook een horecaplek bij die momenteel echt gemist wordt.

www.facebook.com/tigerlilyeindhoven www.instagram.com/tigerlilyeindhoven

Foto's: Freekje Groenemans